یادگیری با انجام دادن

میکسینگ؟؟؟؟؟

یادگیری با انجام دادن

نداشتن چیز مهمی در مقابل چشمان شما به معنای وجود نداشتن آن نیست. به عنوان مثال کارشناس صدا کسی است که در هر مراسم نباید فراموش شود. کارشناس ما در چهارمین جشنواره ALL Carlo Heimisch بود. وظیفه او این بود که موسیقی را ادامه دهد ، چک های صدا را انجام دهد ، و مطمئن شود که بین اجراهای گروههای موسیقی وقفه زمانی زیادی وجود نداشته باشد. نکته قابل توجه این بود که کارلو همه اینها را اداره می کرد ، از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۴ بعدازظهر شنبه بعدی و همیشه با لبخند. هنر او در تبدیل استرس به سرگرمی امری بسیار ویژه برای همه ، هم گروهها و شرکت کنندگان بود. کارلو همیشه به یک چیز اهمیت می داد: موسیقی هرگز متوقف نشود.

“به طور خلاصه ، روز به همان اندازه که برای من پاداش می گرفت چالش برانگیز بود. همه هنرمندان از نظر سبک موسیقی ، سازهایشان و افراد پشت صحنه بسیار متفاوت بودند. من باید در مورد چگونگی ساماندهی تغییرات و کنترل های صدا در سریعترین زمان ممکن فکر می کردم و سپس آنها را سریع پیاده می کردم. ” به طور کلی وی حدود ۵ سال تجربه حرفه ای در توبینگن و پس از آن ، جدا از برخی از مراسم های خصوصی توبینگن (به عنوان مثال پلروما) دارد. این تجربیات در همان زمان تحصیل وی در این رشته بود. او می افزاید: “من فقط همه چیز را خوانده ام و بقیه” یادگیری با انجام دادن “بود ، من در واقع از یوتیوب اصلا استفاده نکردم.”

او با لبخند می گوید: “با این وجود ، چنین کنسرت هایی برای من مهم است. در آنجا می توانم با تکنیک های مختلف میکروفون آزمایش کرده و طیف گسترده ای از سازهای مختلف را با هم مخلوط کنم. زیرا صدا کلی باید در هر شب با هر سبک موسیقی متناسب باشد. “

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Leave a Comment

Contact Us

Magazine Html