دوره آموزشى براى مطالعه

دوره آموزشى براى مطالعه

دانشگاه شهر رویتلینگن برای مهاجرین که علاقه مند تحصیل کردن در المان هستند یک کورس دوره اختصاصی را در نظر گرفته است که این كورس مهاجرین را برای تحصیل کردن در المان آماده میسازد. این دوره اموزشی در ماه سپتمبر سال ۲۰۱۹ شروع و در ماه فبروری سال ۲۰۲۰ ختم میشود که در اخیر شخص بایدامتحان  (B1/C1)را با هم یکجا بگزراند و این پیش نیاز برای تحصیل در المان میباشد .برای اشتراک در این دوره اموزش شما الا ۱۴ ماه یونی وقت دارید و برای ثبت نام شما نیاز به مدارک مانند . رزومه شهادت نامه تحصیلی تان ونیز کاپی پاسپورت یا همان هویت تان و نیز کاپی شهادت نامه زبان با سطح  B1نیاز دارید برای معلومات بیشتر به این ادرس مراجعه کنید
-university.de/vor-dem-studium/der-erste-schritt/angebote-fuer-gefluechtete/ www.reutlingen

تونيوز بين المللى آنلاين مى شود

اگر مى خواهيد اخبار تونيوز را در اينترنت بخوانيد اكنون مى توانيد اين كار را در صفحه جديد تونيوز انجام دهيد.شما ميتوانيد در هر زمان خبرهاى جديد،اخبار مهم،مقالات مختلف چاپ شده در مجلات و در آينده نزديك اخبار راديو و كليپهاى ويدئويى را از از اين طريق تماشا كنيد.همچنين لينك تونيوز فيسبوك و  IntergreatAppپيوند دارد.از تاريخ ٢٥.٥.٢٠١٩ نيز تونيوز با ظاهرى جديد در اينترنت در دسترس است .www.tunewsinternational.com ادرس و لینک انترنتی تی نیوز.

کارگاه های آموزشی برای کودکان

 

کارگاه آموزشی رسانه های پیکسل کارگاه های آموزشی مختلف برای کودکان و نوجوانان در طول تعطیلات مدرسه در پنطیکاست ارایه میدهد. یک کارگاه تی شرت برای کودکان بین سنین ۱۰ الا ۱۵ سال وجود دارد ، کودکان می توانند تی شرت خود را بسازند. کارگاه تی شرت در تاریخ ۱۷ ماه یونی در صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد .برای جوانان بين سنین ۲۰ الا۲۲ سال يك کارگاه آموزشى فيلم وجود خواهد داشت که در این کارگاه جوانان میتواند این را فرا گیرند که چطور فیلم کوتاه را داستان بدهند وبسازند این کارگاه اموزشی برای کسانیکه از بونس کارت استفاده میکنند روزانه به مبلغ ۲ یورو هزینه خواهد داشت برای معلومات بیشتر به ادرس مراجعه کنید medienwerkstatt.dewww.pixel-. برای ثبت نام کردن به این ادرس مراجعه کنید-medienwerkstatt.de anmeldung@pixel ادرس کار گاه اموزشیplehaus) Tübingen Karlstraße 13 (Ep.

تحمل طبق قانون چيست؟

 

تحمل بر طبق قانون عبارتی میباشد که میتواند به دلیل از حس بشر دوستی و نیز دلایل شخصی که از اخراج اجباری جلو
)AufenthG§60a, Abs 2, Satz3, ). گیری میکند .این به این معنی نمیباشد که اداره اتباع خارجى به صورت شخصى در مورد شما تصميم مى گيرند. این به آن معنی است که دلایل مخصوص وراه های مخصوص وجود دارد که از اخراج شما جلوگیری میکند .به طور مثال زمانیکه شما یک آوسبيلدونگ را شروع میکنید و بعد از ۶ ماه آوسبيلدونگ شما به قسم متدوام و رسمی پیش برود شما مصونیت آوسبيلدونگ خود را دارید و نیز در صورتی که شخص مریض باشد و یا تداوی وادویه ان در کشور خودش پیدا نشود این دلایل میتواند که از اخراج جلوگيرى کند.

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Leave a Comment

Contact Us

Magazine Html