روز سه شنبه: تمامی کودکستان ها و مکاتب بسته میشوند

روز سه شنبه: تمامی کودکستان ها و مکاتب بسته میشوند

مراکز مهد کودک/  کودکستانها و‌ مکاتب در توبینگن تا دوشنبه ۱۶ مارچ باز خواهد بود. اما با آن هم والدینی که منحیث داکتر، پرستار، ترانسپورت عمومی ، پلیس، آتش نشانی و یا کاری دیگری از این قبیل  کار نمی کنند، باید از آوردن فرزندان خود به مراکز مهد کودک/ کودکستان ها خودداری  کنند. این عمل برای کاهش خطر ابتلا شدن به ویروس کمک کننده است.
از روز سه شنبه ۱۷ مارچ الی آخر رخصت های ایستر مراکز مهد کودک/ کودکستان و مدارس برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس  بسته خواهد شد.
از روز سه شنبه ۱۷ مارچ، مراقبت های اضطراری در مراکز مهد کودک/ کودکستان ها ارائه می شود – اما صرف  برای فرزندان والدینی که در مشاغل خاصی کار میکنند است: قسمکه که در بالا اشاره کردیم شامل  تمامی کسانی که در شفاخانه ها، ترانسپورت عمومی،  پلیس و آتش نشانی کار می کنند میشود. تمام برنامه های تسهیلاتی برای گروه های اضطراری در   روز دوشنبه از طریق رسانه و صفحه منطقه  (www.tuebingen.de)  اعلان خواهد شد.
روز دو شنبه اداره منطقه تصمیم خواهد گرفت که چطور و چگونه  نظارت اضطراری  را حداقل برای کودکان مکاتب ابتدایه از روز سه شنبه به بعد ارائه نمایند.
کودکانی که طی ۱۴ روز گذشته در مناطق  پرخطر بوده اند، اجازه آمدن به مراکز مهد کودک/ کودکستاان و یا مکاتب را نخواهند داشت. این مناطق شامل ایتالیا، تیرول در اتریش، الزاس، لورن و شامپاین-آردنه در فرانسه و مادرید میشود. همچنان کودکانی که علائم مریضی تنفسی دارند نمی توانند در مهد کودکان مراقبت شوند.
علاوه بر این، این شهر در مورد پدر و مادر بزرگ هایی که مراقبت از فرزندان شان را میکنند، هشدار میدهد . به ویژه افراد بالای سن ۶۵ سال  بیشتر در معرض  خطر مبتلا شدن به این ویروس هستند
TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Leave a Comment

Contact Us

Magazine Html