این هرگز اتفاق نیفتاده است!

دی جی استفان

این هرگز اتفاق نیفتاده است!

کلارون مازارلو

استفان سرگئی در واقع در این چهارمین دوره از جشنواره 4ALL، تاریخ را نوشت. او نه تنها اولین معلول در ویلچر الکتریکی سنگین بود که می توانست وارد خانه اپیپل شود (از آنجا که هنوز برای معلولان قابل دسترسی نبود) ، بلکه او همچنین دی جی ما برای شب بود. و او از روسیه و اوکراین موسیقی مینوازد. “بله ، من در روسیه متولد شده ام. در آنجا من برای اولین بار روی نوارهای”gedeejayed“ ، جایی در حدود 2002 یا 2003 نشسته ام. من در سال 2004 به آلمان آمدم. “استفان در مصاحبه رادیویی خود برای” موج بیابانی “پاسخ می دهد. برای این شب استفان به اصلاح فوق ستاره ما بود ، در حالی که او با کمک رمپی که توسط فردریک هروزا و توماس ریچل از خانه اپل ساخته شده بود ، او با تلاش صادقانه وارد درخشید. او در لپ تاپ موسیقی بسیار خوبی داشت. اینها ترانه‌هایی بودند که توسط او انتخاب و با دقت طبقه‌بندی شده ، در آهنگهایی با سرعت سریع و آهنگهایی با ریتم کندتر. او “پر کننده” ما برای همه وقفه بین گروههای موسیقی بود که در تمام شب اجرا می شد. تنها با حمایت مثبت تکنسین ما کارلو که هرکس دوست دارد با او کار کند ، دی جی استفان شکاف های سکوت را با موسیقی خود در این جشن پر کرد .

“آخرین بار خیلی خوشحال و خوشایند نبود” ، زیرا خانمهای Lebenshilfe تنها سعی کردند صندلی چرخدار او را از پله های Epplehaus پایین بیاورند.من نمیتوانستم تنها برگردم اگر این تنها راه این ساختمان بود وی بیان کرد “سینماهای این شهر نسبت به معلولین تبعیض قائل هستند.” آیا معلولان مانند همه ما تمایلی به رفتن به فیلم ندارند؟ با این حال ، در حال حاضر برنامه هایی در شهر وجود دارد که Epplehaus را برای معلولان بیشتر کند. این مهم است که دسترسی به چنین ساختمانهایی و برابری در اولویت باشد – 4ALL

همانطور که مصاحبه رادیویی نشان می دهد ، زمانی که در مورد استعداد فردی استفان صحبت میشود، استفان فرد متواضعی است. با این حال ، او نظر خود را دارد و احساس رصد زیادی دارد. غالباً او را می توانید در ویلچر برقی خود در شهر در حال پرسه زدن ببینید، که او با شوخ طبعی او را “جیپ” نامید. و Tübingen عزیز ما قد بلند و در عین حال كوچك است كه استفان از رادیو “موج بیابانی” ، جایی كه او چند كارگاه تولید می كند ، می تواند به هر جایی برود. به عنوان مثال ، برای نمایش دادن نمایش خود در لستناو ، جایی که او زندگی می کند. او چرخ های خود را به اتوبوس ترجیح می دهد. اگر با حداکثر سرعت 6.5 کیلومتر در ساعت سفر می کنید ، فقط می توانید پلاک شماره را در پشت آن مشاهده کنید که می گوید “و خداحافظ.”

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Leave a Comment

Contact Us

Magazine Html