برای همیشه قوم!

هنرمندان

برای همیشه قوم!

نوازندگان The Vagari این گروه را برگزار کردند. این گروه شامل کریستوبال آریا ، صوفیا ، سدریک ، پائولا و نابل است. این پنج نفر قبلاً در فولکلانگ فعال بودند. مکمل های فولکلانگ طبق گفته های خودشان با برنامه های معمول تنظیم برنامه های تلفنی و Ethnos Folklang در حال حاضر به دلایل مالی. اما وقتی یک در بسته می شود ، دیگری اغلب باز می شود. در این حالت ،4ALL  در اپل هاوس بود. واگاری ۱۰ تا ۱۲ آهنگ از کشورهایی مانند مقدونیه ، جمهوری دومینیکن ، شیلی ، ایتالیا ، یونان ، اسرائیل ، الجزایر ، فرانسه یا آلبانی نواخت.

سدریک در بوژوکی ، کریستال بر روی کلارینت ، موریتز روی آکاردئون ، مولود روی گیتار ، نبیل در درامز ، پائولا روی ویولن و صوفیه در آکاردئون. فقط جودیت ، که در غیر این صورت ویولن سل است ، متأسفانه امروز عصر حضور نداشت. با این حال ، جمعیت خوشحال بودند که گروه آهنگ های قدرتمند خود را بیرون آوردند.

نکته دیگری که این گروه را تولید کرد لبخند بود .تمرینات گروه نشان داده است که تا زمانی که نوازندگان بیان خود در صحنه اظهار کنند، چقدر تلاش ، زمان ، صبر و گفتگو لازم است. درباره گروه در مورد www.wueste-welle.de اطلاعات بیشتری وجود دارد. این یک تجربه خوب است که آنها را به صورت زنده می شنوید. موسیقی عامیانه 4ALL است.

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Leave a Comment

Contact Us

Magazine Html