روز جهانی پناهنده

روز جهانی پناهنده

روزپنجشنبه 20 ماه یولی مصادف با روز پناهنده میباشد که از سال 2001 بدین سو سازمان ملل به نام روز پناهنده گذاشته است که در این روز با توجه به سرنوشت پناهند گان وکار در جهت بهبود زندگی آنها توجه کنند و در آلمان این روز را یادبود قربانیان وفرار از جنگ نیز گذاشته اند. در این روز برای گرامیداشت از قربانیان جنگ جهانی دوم نیز در نظر گرفته اند که بسیاری از سازمان های بشر دوستانه در حال انجام اقدامات متفاوت برای پناهندگان در سراسر جهان میباشند وحمایت میکنند.

نقاشی دیواری برای کودکان

موسسه Werkstadthaus توبینگن یک دوره فراگیری دیوارنگاری را برای کودکان در توبینگن برگزار میکند که کودکان خواهند آموخت که چگونه از قوطی اسپری و شابلن آن ساخته میشود. این کورس به تاریخ 17 ماه یولی تا 21 ماه یولی هر روز از ساعت 8 صبح تا ساعت 1 ظهر برگزار خواهد شد که اطفال بین 6 تا 12 سال در این کورس شامل میشوند. هزینه این کورس 99 یورو است و اطفالی که کیندرکارت و بونوسکارت دارند فقط 13 یورو پرداخت میکنند. برای اطلاعات بیشتر به این ادرس مراجعه کنید

www.werkstadthaus.de/hauptmenu/kinder/ferienwochen/

مسابقه قایقرانی در توبینگن

به زودی مسابقه سالانه Stocherkahn (قایق پارویی) میان دانشجویان در توبینگن برگزار خواهد شد. در این مسابقه سنتی که در رودخانه Neckar و زیر پل Neckar میباشد دانشجویان باهم مبارزه قایقرانی سنتی را برگزار میکنند. این مسابقه معمولا بیشتر از 10.000 نفر بازدیدکننده دارد. آنها با لباس های سنتی می آیند و برگزرای این مسابقه در تاریخ 20 ماه یونی از ساعت 1 بعد از ظهر شروع می شود.

مشاوره شغلی برای جوانان

آژانس اشتغال جوانان توبینگن مشاوره حرفه ای و مطالعه برای افراد جوان ارائه می دهد. شما می توانید اطلاعات در مورد شروع یک کارآموزی و یا تحصیل و شرایط آن به دست آورید. اگر شما می خواهید کار کنید یا درس بخوانید ویا اگر شما نمی توانید یک کار مناسب را پیدا کنید می توانید به آنجا مراجعه کنید. شما باید فورم های مربوطه را تکمیل کنید و سپس آژانس به شما خبر خواهد داد که کجا می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید. برای اطلاعات بیشتر به این ادرس (به زبان آلمانی) مراجعه کنید:

www.jubatue.de

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Leave a Comment

Contact Us

Magazine Html