سخت تر شدن قوانين كرونا: تست (2G Plus) بيشتر ميشود

استان بادنوورتمبرگ دوباره قوانین کرونا را تشدید می کند. این قوانین از شنبه ۴ دسامبر معتبر هستند. در بسیاری از اماكن، افراد واکسینه نشده اجازه ورودندارند و مجبورند بیرون بمانند. در برخی مناطق، افراد واکسینه شده و در حال نقاهت نیز به آزمایش کرونا منفی (2G plus) نیاز دارند. فقط افراد واکسینه شده ودر حال نقاهت که واکسن تقویتی دریافت کرده اند نیازی به انجام آزمایش ندارند. دلیل تشدید این قوانین، افزایش ابتلا به کرونا و نگرانى شديد در بخش‌هایمراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها است. قوانین با جزئیات:

مقررات سختگیرانه تماس برای افراد واکسینه نشده اعمال می شود. در اینجا (واکسینه نشده‌ها) یک خانواده میتواند حداکثر یک نفر دیگر را ملاقات کند. کسانی کهواکسینه شده اند، بهبودیافته ها، افراد زیر ۱۷ سال و همه کسانی که به دلایل پزشکی نمیتوانند واکسینه شوند، شمارش نمی شوند.

۲G در خرده فروشی اعمال می شود. یعنی: فقط کسانی که واکسینه شده اند و بهبود یافته اند مجاز به ورود به فروشگاه های لباس هستند. استثنائاتی برای مغازههایی با نیازهای روزانه مانند سوپرمارکتها، داروخانه ها و لوازم بهداشتی فروشی‌ها وجود دارد. در صنف پذیرایی (رستوران‌داری)، افراد واکسینه شده و در حال نقاهت نیز نیاز به آزمایش سریع کرونا (2Gplus) دارند. غذاها و نوشیدنی‌های بیرون بر نيز همچنان به فروش مى رسد. بازارهای کریسمس، جشنواره هایشهری و محلی ممنوع است. در تئاتر، کنسرت، سینما، باشگاه و رویداد ورزشی، تنها ۵۰ درصد از صندلی ها امکان اشغال شدن راحداکثر تا ٧٥٠ تماشاگر. برای مثال، این امر در مورد بازی های فوتبال بوندسلیگا در بادنوورتمبرگ نیز صدق می کند. دیسکوها و کلوب ها باید تعطیل شوند. در امکانات فرهنگی وتفریحی از موزه‌ها گرفته تا پارک‌های تفریحی تا استودیوهای تناسب اندام و تلسکی‌ها موارد زیر اعمال می‌شود: اجازه ورود فقط برای کسانی که واکسینه شده‌اند وبهبود یافته‌اند، با آزمایش منفی کرونا (2G plus). شهرها و شهرداری ها مجاز هستند فروش و مصرف مشروبات الکلی را در مراکز شهرها و مکان هایی کهافراد وقت زیادی در آن سپری می کنند، ممنوع کنند. امسال هم در شب سال نو هیچ آتش بازی برگزار نخواهد شد. فروش ترقه و وسایل آتش بازی در سراسرکشور ممنوع است. اطلاعات بیشتر درwww.baden-wuerttemberg.de

تغییرات فعلی در مقررات کرونا

tun21120301

Die Tübinger Neckarinsel im Winter. Foto: tünews INTERNATIONAL / Oula Mahfouz.

اطلاعات بیشتر راجع به کرونا به زبان شما در اینجا

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html