هفته های بین فرهنگی از ۲۳ سپتامبر تا ۳ اکتبر

هفته بین فرهنگی روز پنجشنبه در سراسر کشور با طیف وسیعی از فعالیتها با شعار „#باز میشود“ آغاز می شود. در شهرستان توبینگن، ۳۰ رویداد نمونه هایی از همزیستی مسالمت آمیز و همزیستی اجتماعی خوب را ارائه می دهد: سخنرانی ها، خواندن، نمایشگاه، جلسات آشپزی، پیشنهادات فرهنگی، خدمات کلیساها و کارگاه های آموزشی به موضوعاتی مانند تعصب، تبعیض و نژادپرستی میپردازد. „هفته بین فرهنگی بستری برای تماس ها و ملاقات ها ایجاد می کند. او نماینده فرهنگ یکپارچگی در تنوع، خلاقیت، همبستگی و احترام متقابل است …“، این را لوزیاکوبلرین می گوید، افسر ادغام در شهر توبینگن.

در روتنبورگ، جمعه ۱ اکتبر، ساعت ۱۶، نمایشگاه با خواندن „داستان های داوطلبانه از شهر روتنبورگ و ناحیه توبینگن“ افتتاح میشود. „داوطلبان در کار با پناهندگان چه تجربه ای داشتند؟“ هدف از این نمایشگاه آشکار ساختن کار متنوع پناهندگان داوطلب و تشکر از حامیان داوطلب است. همه داستانها در مجله ویژه تونیوز اینترنشنال منتشر شده و خوانده می شون

https://tunewsinternational.com/magazin-edition-211

 اطلاعات بیشتر در مورد همه رویدادها را میتوانید در

www.tuebingen.de/iwo

پیدا کنید. هفته های بین فرهنگی با در نظر گرفتن مقررات فعلی کرونا در ایالت بادن-وورتمبرگ برگزار میشود. تغییرات برنامه به دلیل کرونا امکان پذیر است.

tun21092001

Ehrenamtsausstellung beim Landratsamt Tübingen. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.

اطلاعات بیشتر راجع به کرونا به زبان شما در اینجا

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html