تونیوز اینترنشنال در سال ۲۰۲۱ دسترسی خود را افزایش داد

از ولفگانگ سانوالد

افراد بیشتر و بیشتری متوجه تونیوز اینترنشنال می شوند. این با افزایش دو برابری تایید (لایک) روی مقالات ما ثابت می شود. ما از ۱۵ مارس ۲۰۲۰ در حال بررسى اعداد لایک ها هستیم. در آن زمان، در اواسط اولین قرنطینه کرونا، از روزنامه‌ها و مجلات دیواری چاپی به اخبار الکترونیک دیجیتال روی آوردیم. درسال ۲۰۲۰، ۶۰۹ خبر را به صورت آنلاین منتشر کردیم؛ در سال ۲۰۲۱، ۳۹۱ خبر تا پایان نوامبر منتشر شد.

ما همیشه خودمان تحقیق می کنیم و اخبارمان را می نویسیم، مقالات نظری منتشر نمی کنیم، بلکه گزارش های واقعی و مبتنی بر واقعیت را منتشر می کنیم. اینخبر به چهار زبان آلمانی، انگلیسی، عربی و دری / فارسی منتشر می شود. در سال ۲۰۲۰ برنامه آماری ما ۲٫۶۱۸ میلیون لایک ثبت کرد، در سال ۲۰۲۱ اینرقم ۳٫۴۲۷ میلیون لایک بود. به طور متوسط، هر مقاله در سال ۲۰۲۰ حدود ۴۳۰۰ لایک و در سال ۲۰۲۱ حدود ۸۷۵۰ لایک دریافت کرده است. به ویژه ازژوئن ۲۰۲۱ تقریباً هر مقاله منتشر شده بیش از ۱۰۰۰۰ لایک دریافت کرده است. این افزایش قابل توجهی است، صرف نظر از اینکه اعداد لایک چه می گویند،گزارش‌های ما اغلب اهمیت فرامنطقه‌ای دارند، اما ما همچنین گزارش‌های زیادی را برای منطقه توبینگن با شهرهای حومه توبینگن، روتنبورگ و موسینگنمنتشرمی‌کنیم. نمونه ای از این را میتوان در اطلاعات کرونا ما در مراکز آزمایش محلی و سایت های واکسیناسیون یافت. بنابراین، ما مستقیماً به حدود ۳۰۰۰نفری می‌پردازیم که از سال ۲۰۱۵ به آلمان گریخته‌اند و در منطقه توبینگن زندگی می‌کنند. از نظر محتوا، خوانندگان همچنان به گزارش‌های فعلی و عمیق دربارههمه‌گیری کرونا اهمیت می‌دهند. نسخه های خبری به زبان های عربی و دری/فارسی در این موضوع رایج بود. بسیاری از مهاجران احتمالاً اطلاعات مربوط بهاین موضوع مهم را به زبان مبداء ترجیح می دهند. دومین تکیه گاه پیام های ما هستند که بسیار مرتبط با زندگی روزمره پناهندگان است. این موضوعات ازموضوعات مرتبط با گروه هدف مانند اقامت موقت، اخراج ها یا اطلاعات مربوط به تابعیت گرفتن تا موضوعات عمومی ترمانند بیدهای مواد غذایی یا پروانه هایسمی تا رنگ های نسخه پزشک را شامل می شود. خوانندگان همچنین از موضوعات مرتبط با کودکان و زندگی روزمره مدرسه استقبال می کنند. در سال ۲۰۲۱، کمک های طولانی تر مورد توجه فزاینده ای قرار گرفت. ما موضوعاتی را ترجیح می دهیم که به گفتمان ادغام کمک میکنند یا با آن سروکار دارند. این امر بهعنوان مثال از طریق تبادل فرهنگی محقق میشود. در تونیوز اینترنشنال مقاله‌هایی درباره باستان ‌شناسی خاورمیانه بخش اصلی را تشکیل می‌دهند، که بسیاری ازآنها بیش از ۵۰۰۰۰ لایک و برخی به ۷۵۰۰۰ لایک داشتند. مقالات بزرگتر و رنگارنگ بر تغییر دیدگاه بین پناهندگان سابق و افرادی که برای مدت طولانی دراینجا زندگی می کنند تمرکز می کنند. برای مثال، دیدگاه‌های بیگانه‌ کننده از عادات آلمانی هنگام خرید غذا در اینجا و درافغانستان یا در جهان عرب‌زبان آشکار کننده بود. به طور کلی، تونیوز اینترنشنال به دستیابی به گروههای هدف خود به خوبی ادامه می دهد. انواع زبان آلمانی، انگلیسی، عربی یا دری/فارسی هر کدام به طور میانگین حدود یک چهارم ارقام لایک را به خود اختصاص داده اند. با اینحال، مقالات جداگانه انحرافات قابل توجهی را نشان می دهند. مهمتر از همه، مردمجهان عرب زبان متوجه سهمی در مورد اتحاد آلمان شدند. رنگ‌های نسخه‌های پزشک مورد توجه خوانندگان آلمانی زبان بود.

ما کمک های خود را از طریق وبسایت خود www.tunewsinternational.com

 به جهان ارسال می کنیم. از زمان شروع تونیوز اینترنشنال، رادیو ووسته وله منتخبی را در اخبار تازه وارد پخش کرده است.

Mini-jobbers کانال های چهار زبانه ما را در فیس بوک اداره می کنند که در پایان نوامبر ۲۰۲۱ مشترک آلمانی ۹۸، انگلیسی ۲۲۵، عربی ۵۱۷ و دری زبان۷۷۳ مشترک هستند. به این ترتیب، پرداختن به گروه‌های مهاجر آشکارا دقیق‌تر است. از ابتدای نوامبر ۲۰۲۱ ما همچنین محتوای بینالمللی تونیوز خود را ازطریقبرنامه Integreat ارائه می دهیم. اینها در حال حاضر مربوط به هشت ناحیه، از جمله در باواریا، هسن و راینلاندفالتز و همچنین شهرهایی مانند آگسبورگ،دورتموند و کایزرسلاترن است. در پایان سال ۲۰۲۱، تیم بین المللی تونیوز شامل حدود ۲۰ مهاجر در مشاغل کوچک و سه مربی باتجربه روزنامه نگاری و دانشآموزشاغل از

KulturGUT e.V

 است. یک کارمند در دفتر لندراتس امت مشاغل کوچک و فرآیندهای کاری را هماهنگ می کند. ناحیه توبینگن از سال ۲۰۱۵ فعالیت های رسانه ای غیرانتفاعیرا از طریق کمکهای مالی سالانه، کارکنان و مزایای مادی فعال کرده است.

tun21120501
Redaktionsmitglieder von tünews INTERNATIONAL bei der Arbeit. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.
TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html