تحریریه: محبوبيت بزرگ در شورای منطقه

 

از: ولفگانگ سانوالد
یورگن هیرنینگ از فراکسیون سبزها، در نشست کمیته اجتماعی و فرهنگی منطقه توبینگن در ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ گفت: «اگر توتیوز اینترنشنال وجود نداشت، باید آن را كشف میکردید. ولفگانگ سانوالد در مورد تغییر رسمی به کمیته گزارش داد. در سال ٢٠٢١ انجمن حمایتی
KulturGUT e.V،
شرکت غیرانتفاعی خود تونیوزاینترنشنال
gUG
با (مسئولیت محدود) را تأسیس کرد. با توجه به ۳،۵ میلیون بازدید در وبسایت
www.tuenews.de
این حجم از بازدید، باعث رهایی هیئت مدیره از ریسک این مسئولیت شد. شورای منطقه توبینگن تونیوزاینترنشنال را با ۱۷۷،۰۰۰ یورو در سال امکان پذیر می کند. به مناسبت این گزارش، یوگن هوشله، نماینده گروه پارلمانی س د او، بر “دستاورد پیشگامانه” تونیوز تاکید کرد: “ما در ابتدا شک داشتیم اما در این میان، مردم متقاعد شده‌اند که این یک راه خوب برای انجام کارهای بزرگ یکپارچه‌سازی به شیوه‌ای در دسترس اجتماعی است. … ما پولی را که در اینجا به طرق مختلف استفاده میکنیم، در جاهای دیگر پس انداز می کنیم.”
هیرنینگ که خود متعهد به کمک به پناهندگان در گومارینگن بود، ادامه داد: «میدانم که مردم ما در گومارینگن مرتباً به تونیوز اینترنشنال نگاه می کنند و در دو سال گذشته خبرها در مورد مقررات کرونا، برای آنها بسيار ضروری بود وگرنه هیچ وقت در رابطه با قوانين مختلف مربوط به كرونا با يكديگر کنار نمی آمدند.» در این بین اگر سؤالی درحلقه حامیان مطرح می شد، همیشه میگفت: «ابتدا به تونیوز نگاهی بیندازید، شاید چیزی در باره موضوع وجود داشته باشد.»
tun22050501

Redaktionsmitglieder von tünews INTERNATIONAL bei der Arbeit. Foto: tünews INTERNATIONAL / Tobias Sick.

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html