یادگیری زبان به صورت چرخه‌ای برای دانشجویان

دانشگاه توبینگن پروژه‌ای را برای همه علاقه‌مندان به زبان‌ها ارائه می‌کند: یادگیری به صورت چرخشی امکان ملاقات با زبان مادری را فراهم می‌کند و نه تنها مهارت‌های زبانی شما را بهبود می‌بخشد، بلکه بابرخی از فرهنگ‌ها نیز آشنا می‌شوید. بنابراین یک دانش آموز آلمانی که می خواهد دانش خود را در زبان اسپانیایی بهبود بخشد، می تواند با یک اسپانیایی که آلمانی را در توبینگن ياد می‌گیرد ملاقات کند. در اصل، این برای هر زبانی پارتنرهای چرخشی وجود دارد، کار می کند. این برنامه توسط دپارتمان آلمانی به عنوان زبان خارجی و برنامه های بین فرهنگی در دانشگاه توبینگن برگزار می شود. دانشجویان خارجی که به دنبال شریک پشت سر هم هستند بیشتر به زبان های چینی، کره ای، ترکی، فارسی و عربی صحبت می کنند. در میان آلمانی ها، تقاضا برای شرکای چرخشی فرانسوی، اسپانیایی، سوئدی و نروژی بالاترین میزان است. اما ترکیب تغیر معمولی نیز وجود داردمانند یک دانش آموز رومانیایی زبان که در جستجوی همتای اسپانیایی زبان است.
برای یافتن شریک، دانش جویان باید از طریق ایمیل درخواست دهند. با استفاده از اطلاعات موجود درآن، دانشگاه سپس به دنبال یک شریک چرخشی مناسب می گردد. سپس اطلاعات بیشتر به همراه اطلاعات تماس از طریق ایمیل ارسال خواهد شد. شرکای خودشان تصمیم می گیرند که جلساتشان کجا، چه وقت و چند وقت یکبار برگزار شود. در صورت نیاز به مشاوره، می توانید اطلاعات بیشتر را از آدرس ایمیل:
info@daf.uni-tuebingen.de
دریافت کنید. یک مرور کلی به روز از همه زبان ها، اطلاعات دقیق و فرم ثبت نام برای یافتن شریک را می توان در آدرس زیر مشاهده کرد:
https://uni-tuebingen.de/international/sprachen-lernen/international-zuhause/sprachentandem/

tun23030301

www.tuenews.de

Neuigkeiten verbreiten sich heutzutage besonders schnell im Internet – aber auch von Mund zu Mund. Foto: tünews INTERNATIONAL / Kerstin Markl.

000179

 

 

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html