آموزش در طول تعطيلات بايد به كمبودهاى دانش آموزان كمك كند

در بادن وورتمبرگ در دو هفته آخر تعطیلات تابستانی مدارس در ماه سپتامبر کلاس هاس آموزشی و حمایوی برگزار میشود كه اين دوره ها “پل هاى يادگيرى” نام دارد. این دوره ها برای کمک به دانش آموزان در زمینه جذب مطالب آموزشی، تکرار مطالب یادگرفته شده و غلبه بر مشکلات یادگیری طراحی شده است. این امر میتواند شروع بهتری برای سال تحصیلی جدید براى دانش آموزان به همراه داشته باشد.
وقتی مدارس به دلیل بحران کرونا بسته شدند، دانش آموزان به يادگيرى در منزل وابسته بودند. برای بسیاری، این منجر به ایجاد ضعف و فراموشى مطالب درسى شده است. این پیشنهاد جدید بر علاوه یادگیری موضوعات آلمانی و ریاضیات، برای یادگیری زبان های خارجی نیز کمک کننده است. شرکت کنندگان روزانه سه ساعت برای کلاس درسی اشتراک خواهند کرد.
معلمان کلاس ها با هماهنگی معلمان متخصص تصمیم می گیرند که کدام دانش آموزان باید در این برنامه حمایویی اشتراک کنند. معیار های انتخابی عبارتند از: نمرات، کم و یا عدم اشتراک در جریان تعطیلی مدرسه، نقص در آموزش آنلاین/ غیرحضوری و یا کلاس تدریسی و خطز تکرار کلاس در سال تحصیلی بعدی “درصورتکه مدرسه توصیه ای را در این مورد ارائه دهد، مشارکت از نظر آموزشی ضروری است و اجباری است. ”
سوزانه آيزنمان وزير فرهنگ ميگويد: ما اطمینان داریم که بسیاری از والدین،” توصیه های آموزشی را جدی می گیرند و بسیار علاقه مند هستند که فرزندشان درآن مشاركت کند. پیش بینی میشود تا ١٥٠.٠٠٠ دانش آموز در برنامه “پل های یادگیری” اشتراک نمایند.
اطلاعات بیشتر:
https://km-bw.de/,Lde/Startseite/Service/2020+07+03+Lernbruecken+in+den+Sommerferien
tun070706

Foto: tünews INTERNATIONAL; Mostafa Elyasian.

اطلاعات بیشتر راجع به کرونا به زبان شما در اینجا

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html