ثبت نام آنلاین برای مراقبت از کودکان مدرسه ای از سال تحصیلی ۲۰۲۳/۲۰۲۴

از سال تحصیلی ۲۰۲۳/۲۰۲۴، ثبت نام، ثبت نام مجدد و لغو ثبت نام برای مراقبت از کودکان مدرسه در مدارس ابتدایی در منطقه شهر توبینگن و در مناطق از طریق پورتال های آنلاین انجام می شود. به همین دلیل لازم است واحدهای مهدکودک از سپتامبر ۲۰۲۳ برای مراقبت از کودکان مدرسه ای حداکثر تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ مجدداً ثبت نام شوند. اگر از سال تحصیلی ۲۰۲۳/۲۰۲۴ دیگر مراقبت از کودک مدرسه ای را نمی خواهید، مجبور نیستید کاری انجام دهید. همه برنامه های مراقبت از کودکان که قبلاً رزرو شده‌اند برای کلاس‌های دوم، سوم و چهارم آینده (از سال تحصیلی ۲۰۲۳/۲۰۲۴) به‌ طور خودکار در ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ به پایان می‌رسند.
۲۱ مدرسه ابتدایی در توبینگن و نواحی آن وجود دارد. علاوه بر دروس و بسته به نوع مدرسه، برنامه های مراقبتی مختلفی در این مدارس ارائه می شود. اینها برنامه های آموزشی و مراقبتی هستند که به عنوان بخشی از مدرسه تمام روز یا به عنوان مکمل دروس ارائه می شوند. ناظران متخصصان آموزش دیده هستند، پیشنهاد متناسب با مدرسه مربوطه است. بنابراین، هر مدرسه پورتال آنلاین خود را برای ثبت نام برای مراقبت از کودکان مدرسه برای سال تحصیلی آینده دارد.
بسته به مدرسه و نوع مراقبت، سرپرستان قانونی میتوانند از طریق لینک زیر، واحدهای آموزشی سال تحصیلی آینده را به صورت آنلاین رزرو کنند:
https://www.tuebingen.de/26689.html

tun23032101

www.tuenews.de

Eine Schule in Tübingen. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.

001475

 

 

 

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html