كرونا هنوز اينجاست

از برايت والتر- فرانك

در چند هفته گذشته ما توانستیم نفس عمیقی در بخش بهداشت دفتر منطقه توبينگن بکشیم. اکنون تعداد عفونت ها دوباره در حال افزایش است. مسافران به طور خاص ویروس را با خود به همراه می آورند. این مهم است و همچنان باقی خواهد ماند که همه ما به قوانین حفظ فاصله و بهداشتی پایبند باشیم. صرف نظر از اینکه شخص دوست دارد از آغاز “موج دوم” صحبت کند یا خیر: ویروس در آنجا وجود دارد.

 در بخش بهداشت، تمرکز کار ما “مدیریت تماس با شخص” است، به این معنی که ما تماس با افرادی که آزمایش مثبت داشته اند و آنها را با قوانین آشنا می کنیم. این امر به ویژه برای افرادی که از مسافرت بر میگردند نیز صدق می کند، اگر در منطقه توبينگن زندگی مى كنيد در صورت مثبت بودن آزمایش، با ما تماس بگيريد. ما باید منابع آلودگی را شناسایی و ردیابی کنیم تا بتوانیم كنترل بیشتری داشته باشیم. طبق اطلاعات دفتر منطقه، بیشتر افراد تازه آلوده در منطقه توبینگن در حال بازگشت از مسافرت هستند. ما اغلب این سؤال رابه دست می آوریم که کجا باید آزمايش کنیم. زیرا یک تست برای هر کسی که از “مناطق خطرناک” برگردد الزامی است. مراکز اصلى در فرودگاه ها، بزرگراه ها و ایستگاه های قطار در درجه اول مسئولیت این امر رابر عهده دارند و فقط در این صورت پزشکان در تمرین خصوصی مسئول هستند. با توجه به تقاضای زیاد برای آزمون، سایت آزمایش نیز در فضای نمایشگاه بازگشایی شده است. مسافران بازگشت از مناطقی که منطقهای در معرض خطر نیستند می توانند داوطلبانه خود را در طی ٧٢ ساعت از ورود به آلمان بصورت رایگان برای کرونا ویروس آزمایش کنند. همچنین ببینید “ایستگاه آزمایش کرونا دوباره باز است”

 اطلاعات بیشتر برای مسافران خارج از کشور:

https://www.kreis-tuebingen.de/site/LRA-Tuebingen-Internet-Root/get/documents_E1293675606/lra_tuebingen/Objekte_Internet/Coronaseite/Merkblatt_Einreise%20Covid-19.pdf

 لیست فعلی مناطق خطرناک: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Risikogebiete_neu.html

tun081104

Impressionen zum Leben in Zeiten der Corona-Pandemie: Foto: tünews INTERNATIONAL; Mostafa Elyasian, 20.08.2020

اطلاعات بیشتر راجع به کرونا به زبان شما در اینجا

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html