امكان ديدارهاى خصوصى بدون محدوديت / استفاده از ماسک و قوانین ۳گ همچنان اعمال می شود

بوندستاگ و بوندسرات قانون جدید حفاظت از عفونت را با آسان تر شدن آنها به تصویب رساندند. استان بادن-وورتمبرگ آنها را فقط تا حدی می پذیرد. برخی از قوانین سختگیرانهتر، از شنبه ۱۹ مارس تا شنبه ۲ آوریل در اینجا اعمال خواهند شد. مهمترین تغییرات:

برای جلسات خصوصی مانند جشن تولد یا جشن عروسی، دیگر محدودیتی در تعداد مهمانان وجود ندارد. در رویدادهای عمومی مانند مسابقات فوتبال یا کنسرت، هیچ محدودیتی برای تماشاگر وجود ندارد. استفاده از ماسک اف اف پ ۲ در فضاهای بسته مانند رستورانها، باشگاه های ورزشی و حملونقل عمومی برای افراد بالای ۱۸ سال همچنان اعمال می شود. اگر نتوان حداقل فاصله را در فضای بازحفظ کرد، ماسک پزشکی کافی است. دانش آموزان و کودکان مهدکودکی باید تا ۲ آوریل به استفاده از ماسک ادامه دهند. از سوی دیگر تست کرونا در مدارس تغییر خواهد کرد. از دوشنبه ۲۱ مارس فقط دو تست در هفته انجام می شود.

ماسک و تست هنوز در بیمارستان ها یا مراکز مراقبتی مانند خانه های سالمندان اجباری است. قانون ۳ گ برای رستورانها و رویدادهای عمومی تا ۲ آوریل برقرار است: فقط کسانی که واکسینه شدهاند، کسانی که بهبود یافتهاند و کسانی که آزمایش شدهاند اجازه ورود دارند. مانند قبل، باشگاه ها و دیسکوها فقط مجاز به پذیرش افراد واکسینه شده و بهبود یافته هستند. میهمانان نیز باید به روز تست شده باشند (۲گ پولوس)

“ويروس كرونا به هیچ وجه تمام نشده است”: نخست وزیر وینفرید کرچمان اینگونه مقررات ویژه ایالت را توضيح داد. تعداد مبتلایان در بادن-وورتمبرگ همچنان در حال افزایش است. تعداد بیشتری از بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری میشوند.

جزئیات بيشتر را در لینک ذیل ببینید

Aktuelle Corona-Verordnung des Landes Baden-Württemberg: Baden-Württemberg.de (baden-wuerttemberg.de)

tun22031901

Neckarfront Tübingen. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.

اطلاعات بیشتر راجع به کرونا به زبان شما در اینجا

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html