بیشتر پناهندگان از سوریه می آیند

در آلمان، تعداد درخواست های پناهندگان دوباره در حال افزایش است. این توسط اداره فدرال مهاجرت وپناهندگان (بامف) گزارش شده است. این کشور ۱۵۰۱۶۶ درخواست اولیه را برای نیمه اول سال جاری پذیرفته است
(2022: 84583).
بر اساس گزارش بامف، این به معنای افزایش ۷۷،۵ درصدی است.
با ۴۳۵۳۲، بیشتر درخواست های اولیه از سوی افرادی از سوریه انجام شده است. اکثر آنها اجازه اقامت در آلمان را دارند. افغانستان در مقام دوم قرار دارد (٢٧،٣١٠درخواست اولیه). ٥٩٦٦ نفر از ایران و ٥٦٦٩ نفر از عراق درخواست های اولیه را در نیمه اول سال ٢٠٢٣ ارسال کردند. بیش از دو سوم پناهجویان مرد هستند.
‏بامف انتظار دارد در مجموع حدود ٣٢٤٠٠٠ درخواست در سال جاری باشد. برای مقایسه: برنامههای کاربردی در سال ٢٠١٥ به ٤٧٧٠٠٠ و در سال ٢٠١٦ به ٧٤٥٠٠٠ رسید. در سال های کرونا ازسال ٢٠٢٠ به بعد، اعداد به طور قابل توجهی کاهش یافت. علاوه بر این، حدود یک میلیون پناهنده از اوکراین در آلمان زندگی می کنند. آنها در ارقام بامف گنجانده نشده اند زیرا مجبور نیستند درخواست پناهندگی بدهند.
جزئیات بیشتر در زیر:
https://www.bamf.de/SharedDocs/Meldungen/DE/2023/230707-asylgeschaeftsstatistik-juni-2023.html?nn=284830

tun23080303

www.tuenews.de

Im Ortsteil Derendingen in Tübingen, Baden-Württemberg, gibt es eine Erstunterkunft für geflüchtete Menschen. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.
000264

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html