برنامه های تعطیلات برای کودکان و نوجوانان: فعال و خلاق در تعطیلات تابستانی

در طول تعطیلات مدارس در توبینگن، موسینگن و روتنبورگ در تابستان امسال، کودکان و جوانان بار دیگرفرصت های زیادی برای دویدن، انجام کارهای دستی و خلاقیت پیدا خواهند کرد. بسیاری از پیشنهادات هزینهکمی دارند، برای دارندگان بونوس‌کارت حتی گاهی اوقات رایگان هستند. همه برنامه ها را می توان در اینترنتنیز یافت. جوامع دیگر، مانند کوستادینگن یا گومارینگن ، در حال حاضر در حال آماده سازی برنامه هایتعطیلات هستند. شهر توبینگن به تنهایی دارای ۲۴۷ پیشنهاد در لیست است. این دوره‌ها شامل دوره‌هاییمانند آکروباتیک هوایی برای گروه‌های سنی مختلف، گلایدینگ، و همچنین نقاشی یا کارگاه گروه موسیقی برایدختران است. برنامه ها به صورت آنلاین در دسترس هستند، بروشورها در تالارهای شهر، کتابخانه شهر وشعب آن و همچنین شعب VR-Bank در دسترس هستند. این پیشنهادات برای کودکان از سن شش سالگی درنظر گرفته شده است و برای اولین بار برای جوانان از سن ۱۴ سالگی نیز پیشنهادات ویژه ای در نظر گرفتهشده است. اگر می خواهید شرکت کنید، باید در توبینگن زندگی کنید یا والدینی داشته باشید که در شهر کارمی کنند. زمان ثبت نام در حال حاضر باز است و تا ۶ ژوئیه ادامه خواهد داشت. پس از آن قرعه کشی انجامخواهد شد. کودکانی که کارت بونس‌کارت منطقه را دارند می توانند به صورت رایگان در رویدادها شرکت کنند. برای انجام این کار، “KreisBonusCard Junior” یا “KreisBonusCard اضافی” باید پس از ثبت نام بهصورت اسکن یا عکس از طریق ایمیل به sommerferienprogramm@tuebingen.de ارسال شود.
افتر‌دینگن ،موسینگن همچنین بودل‌هازن ، مجموعه بزرگی با ۲۳۵ رویداد را ارائه می‌دهند . در میان چیزهایدیگر، یک دوره پیشرفته اسکیت درون خطی، یک دوره تصادف در دفاع شخصی برای دختران یا یک پیاده رویشبانه پیدا خواهید کرد. در اینجا تخفیف هایی نیز وجود دارد: اگر بونس‌کارت دارید، می توانید در دو نقطهبرنامه رایگان شرکت کنید، هزینه ثبت نام به ۱.۵۰ یورو کاهش می یابد. تا ۳۰ ژوئن می توانید ثبت نام کنید. بسیاری از پیشنهادها قبلاً به طور کامل رزرو شده اند، اما لیست های انتظار وجود دارد. روتنبرگ و حومه آننیز برنامه ای برای کودکان و جوانان ترتیب داده اند. به عنوان مثال، از ۱۵ تا ۱۹ آگوست یک اردوی کودکان درانجمن TVR با فرصت هایی برای پرسه زدن، صعود و پرش بانجی برگزار می شود. از ۲۱ ژوئن می توانید ثبتنام کنید. همچنین تخفیف هایی برای دارندگان بونوس‌کارت در روتنبورگ وجود دارد.
در ۳۸ ، آیتم دردوزلینگن برنامه تضمین می کند که در تعطیلات تابستانی همه چیز خسته کننده نمی شود. بهعنوان مثال، دوره هایی برای کار با خاک رس، هنر رزمی برزیلی Capoeira یا پیاده روی گیاهی وجود دارد. قرعه کشی مکان ها در تاریخ ۳۰ ژوئن انجام می شود.
اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های تعطیلات
https://tuebingen.ferienprogramm-online.de/
www.unser-ferienprogramm.de/moessingen/index.php
https://rottenburg.ferienprogramm-online.de/
www.dusslingen.de/de/Aktuelles/Sommerferienprogramm
tun22060901
www.tuenews.de

Die Innenstadt von Rottenburg. Foto: tünews INTERNATIONAL/Mostafa Elyasian.

 

 

 

 

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html