توبینگن جریمه های زباله را افزایش می دهد

پس از شب‌های گرم تابستان، مکان‌های محبوب در بخش قدیمی توبینگن، مانند
Holzmarkt،
شبيه زباله‌دان به نظر می‌رسند. مردم چیزهای زیادی را روی زمینی که به آنجا تعلق ندارد مى ريزند. یعنی زباله های وحشی یا (همان زباله هايی که زیبایی شهر را میگیرند و در سطح شهر وجود دارند) به این ترتیب ماهانه ۳۰ تا ۴۰ تن زباله کنترل نشده انباشته می شود. هر کسی که به طورغیرقانونی آدامس، ته سیگار بطری های شیشه ای را روى زمين می اندازد، باید هزینه آن را بپردازد. کاتالوگ جدیدی از جریمه ها از اول ژوئیه سال جاری در توبینگن اجرا می شود. دفتر مطبوعاتی شهر در پاسخ به درخواست تونیوز اینترنشنال می نویسد: “افزایش کنترل ها و جريمه هاى بالاتر برای کمک به تمیزتر شدن شهر در نظر گرفته شده است.”
در اینجا چند نمونه از جریمه های جدید در توبینگن آورده شده است: دستمال کاغذی ۲۰ یورو، بشقاب یا فنجان کاغذی ۳۰ یورو، ته سیگار ۴۰ یورو، قوطی ۴۰ یورو، بطری ۴۰ یورو، کیسه / بسته بندی ۵۰ یورو، آدامس ۶۰ یورو و شیشه شکسته ۸۰ یورو. (به اضافه هزینه ها و مخارج ۲۸٫۵۰ یورو).

tun23070502

www.tuenews.de

Ein illegal auf die Straße in Tübingen geworfener Pappbecher kostet 30 Euro Strafe, wenn der Wegwerfende erwischt wird. Foto: tünews INTERNATIONAL / Linda Kreuzer.
002041

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html