گزارش سالانه ۲۰۲۲ در مورد تبعیض در آلمان

در سال ۲۰۲۲، در مجموع ۸۸۲۷ درخواست مشاوره در مورد تبعیض در آژانس فدرال ضد تبعیض
(ADS)
درآلمان وجود داشت. در مقایسه با سال قبل، پرس و جوها ۱۴ درصد افزایش یافته است، در مقایسه با سال ۲۰۱۹ بیش از دو برابر شده است. این از گزارش سالانه ۲۰۲۲، که کمیسر مستقل فدرال برای مبارزه با تبعیض، فرداآتامان، این هفته ارائه کرد، به دست می آید. با سهم ۴۳ درصدی از تحقیقات، مردم بیشترین تبعیض نژادی را گزارش کردند. ۲۷ درصد موارد مربوط به تبعیض ناشی از معلولیت و ۲۱ درصد به دلیل جنسیت بوده است. ۱۰درصد از سؤالات مربوط به معایب به دلیل سن بود. ۵درصد تحقیقات مربوط به تبعیض مذهبی، ۱درصد تبعیض بر اساس اعتقاد بوده است. ۴درصد تحقیقات مربوط به تبعیض بر اساس هویت جنسی بوده است. فردا آتام«مردم روز به روز تبعیض را نمی پذیرند. اعداد به وضوح این را نشان می دهند. ما ميدانیم که مردم شجاعت صحبت در مورد تبعیض و درخواست کمک را دارند و این نشان می دهد که آگاهی از ضد تبعیض در جمعیت در حال افزایش است – نشانه مهمی از بلوغ و یکپارچگی اجتماعی است.” او می خواهد مردم را تشویق کند که تبعیض را تحمل نکنند. افراد بیشتری باید بدانند که تبعیض ممنوع است. اکثر کسانی که به دنبال مشاوره بودند، تبعیض را در کار تجربه کردند حدود (۲۷ درصد). در مجموع ۲۵ درصد از مردم درمشاغل به اصطلاح روزمره مورد تبعیض قرار گرفتند، برای مثال هنگام جستجوی آپارتمان، هنگام رفتن به رستوران، خرید یا در اتوبوس و قطار. بازار کار و تجارت روزمره حوزه هایی هستند که قانون رفتار برابر عمومی
(AGG)
در آنها اعمال می شود و تبعیض را ممنوع می کند. مردم اغلب در حوزه‌هایی از زندگی که توسط آ گ گ محافظت نمی‌شوند، مانند ادارات و مقامات، در قوه قضائیه، آموزش و پرورش و پلیس، رفتار نابرابر را تجربه می‌کنند. آتامان گفت: “حمایت موثر در برابر تبعیض نیز باید در اینجا معرفی شود.”قانون رفتار برابر عمومی (آ گ گ) در سال ۲۰۰۶ معرفی شد و هدف آن “جلوگیری و حذف بر اساس نژاد یا منشاء قومی، جنسیت، مذهب یا اعتقاد، ناتوانی، سن یا هویت جنسی” است. آژانس فدرال ضد تبعیض (آ د اس) – یک آژانس مستقل مستقر در وزارت فدرال امور خانواده – از افرادی که تبعیض را تجربه کرده اند، حمایت می کند و به آنها مشاوره می دهد. از دوشنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر، میتوانید با تیم آژانس فدرال ضد تبعیض با شماره ۰۸۰۰۵۴۶۵۴۶۵ تماس بگیرید. برای سؤالات حقوقی خاص و مشاوره حقوقی اولیه، همچنین میتوانید از فرم تماس برای تماس مستقیم با تیم مشاوره حقوقی آ د اس استفاده کنید:
Antidiskriminierungsstelle – Kontaktformular
درباره متن گزارش سالانه:
Antidiskriminierungsstelle – Aktuelle Meldungen – Jahresbericht 2022

tun23063001

www.tuenews.de

Das Bundeskanzleramt in Berlin. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.Das Rathaus in Entringen. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.

000978

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html