پیشنهادات برای خانواده هایی که پول کمی دارند

پیشنهادهای کمک زیادی برای خانواده هایی در توبینگن وجود دارد که پول زیادی ندارند. پشتیبان‌ها خیلی مشخص نیستند. یک بروشور ۲۰ صفحه ای از شهر توبینگن در نظر گرفته شده است که این وضعیت را تغییر دهد. این یک راهنما- با آدرس، شماره تلفن و زمان کاری – برای کمک و پیشنهادات به نوزادان و بزرگسالان است. این بروشور به صورت آنلاین یا چاپی در دسترس است، برای مثال در مراکز مشاوره، در تالار شهر توبینگن یا در بخش امور اجتماعی در خیابان درندینگن
کودکان مهدکودک یا مدرسه چگونه ناهار رایگان دریافت می کنند؟ چه کسی مجبور نیست هزینه مهد کودک را بپردازد؟ آیا آموزش (رایگان) و مراقبت تعطیلات وجود دارد؟ بونوس کارت منطقه یا اضافی چه چیزی را ارائه می دهد؟
کجا میتوان درخواست های پشتیبانی را ارسال کرد؟ چه کسی لباس و غذای ارزان می دهد؟ افرادی که به دنبال مشاوره هستند از کجا میتوانند برای همه مشکلات و نگرانی ها – از جمله مشکلات مالی مانند بدهی ها – مشاوره و کمک بگیرند؟ آیا برای والدین مجرد راه‌ حلی وجود دارد؟ آیا مربیانی برای والدین با سابقه مهاجرت وجود دارد؟ چه کسی چیزهای دست دوم را از همه مناطق به صورت رایگان ارائه می دهد؟
آیا جلساتی برای جوانان و پیشنهادات در اداره‌های مربوط برگزار می شود؟ و نکته آخر: آیا میتوانم در زمستان جایی برای بازی با نوزادم، کودک نوپایم و خواهر و برادرهایش بروم و در آنجا قهوه یا چای بنوشم؟ پاسخ بله است”
بروشور «کمک و پیشنهادات برای خانواده‌های کم درآمد» نیز پاسخ‌هایی به تمام سؤالات دیگر ارائه می‌دهد
لینک بروشور
https://www.tuebingen.de/Dateien/Broschuere_DINA5_HilfenAngeboteFuerfamilienMitWenigGeld_2023_I_mL.pdf
پیشنهاد‌های کمکی بیشتر را در اینک زیر میبینید
www.buefa-tue.de/Netzwerk_TAPs
و در اینترنت
www.werhilftweiter.de

tun23111003

www.tuenews.de

Der Fachbereich Soziales der Stadt Tübingen ist ab Oktober 2021 in der Derendinger Straße 50, 72072 Tübingen zu finden. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.

000820

 

 

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html