برای اجازه اقامت به صورت آنلاین از لندراتس آمت درخواست دهید

اجازه اقامت را هم اکنون میتوان به صورت آنلاین در لندراتس آمت درخواست یا تمدید کرد. به گزارش دفتر مطبوعاتی این مقام، اکنون میتوان سایر مجوزهای اقامت را نیز با استفاده از خدمات آنلاین اداره منطقه توبینگن درخواست یا تمدید کرد. این شامل همه افرادی که از خارج اتحادیه اروپا می آیند و میخواهند در آلمان زندگی کنند مى باشد. دفتر منطقه مسئول تمام خارجیانی است که در آمربوخ، بودلسهاوزن، دتنهاوزن، دوسلینگن، گومارینگن، هیرلینگن، کیرشن تلینسفورت، کوستردینگن، موسینگن، نهرن، نوستتن، اوفردینگن یا استارزاخ زندگی میکنند. این سرویس به زبان های آلمانی، انگلیسی، ترکی، صربی، روسی، اسپانیایی، اوکراینی و فرانسوی در دسترس است. پشتیبانی بیشتر به صورت آنلاین در دسترس است:
www.kreis-tuebingen.de/aufenthalt
با اینحال، هر کسی که در منطقه توبینگن با اجازه اقامت یا مدارا زندگیمی کند، نمیتواند از این خدمات استفاده کند. او باید مستقیماً با مقامات مهاجرت در محل اقامت خود تماس بگیرد. در توبینگن و روتنبورگ، مقامات مهاجرتی شهر مسئول تمامی امور هستند. در توبینگن، مجوز اقامت را میتوان به صورت آنلاین در آدرس زیر درخواست کرد:
https://www.tuebingen.de/verwaltung/onlinedienste#/elektronischen_aufenthaltstitel_eat_beantragen
اطلاعات بیشتر در صفحه اصلی تونیوز اینترنشنال به شماره
tun23092001
نیز موجود است.
در شهر
Rottenburg
آدرس این است:
https://www.rottenburg.de/auslaenderangelegenheiten.39981.htm?lnav=21
پیشنهاد جدید منطقه برای کارفرمایان نیز تسهيل شده است. اکنون میتوانید «فرایند کارگر ماهر تسریع شده» را از طریق سرویس آنلاین آغاز کنید. در صورت وجود پیشنهاد شغلی مشخص، میتوان به عنوان وکالت نامه برای یک کارگر خارجی اقدام کرد.
در منطقه توبینگن، بیش از ۱۴۰ خدمات اداری میتوانند به صورت آنلاین استفاده شوند. به عنوان مثال، ثبت نام وسیله نقلیه، درخواست اولیه برای گواهینامه رانندگی، درخواست کمک هزینه مسکن یا دستورالعمل های محافظت از عفونت.
یک نمای کلی را میتوان به صورت آنلاین در آدرس زیر یافت:
www.kreis-tuebingen.de/onlinedienste

tun24041802

www.tuenews.de

Landratsamt Tübingen. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.

001664

 

 

 

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html