خشونت علیه زنان: انجمن کمک می کند

انجمن «زنان به زنان کمک می‌کنند» به زنانی کمک می‌کند که خشونت فیزیکی، روانی، اجتماعی، اقتصادی و جنسی را تجربه کرده‌اند یا احساس خطر می‌کنند. انجمن توبینگن مشاوره و پشتیبانی رایگان و ناشناس ارائه می دهد. این انجمن همچنین یک پناهگاه زنان مستقل دارد که برای مثال به زنان و فرزندانشان در برابر شرکای خشونت‌آمیز محافظت می‌کند. این وبسایت همچنین دارای اطلاعات به زبان اوکراینی است:
https://www.frauen-helfen-frauen-tuebingen.de/ukrayinskii
کارمندان «زنانبهزنانکمکمیکنند» بهصورتحضوری،تلفنیوآنلاینمشاورهمیدهند. برای مثال،زنانآسیبدیدهمیتوانندبراییکجلسهدرمرکزپروژههایزناندر

(Weberstraße 8)

در توبینگن قرار ملاقات بگذارند. جلسات در مکان های دیگر نیز امکان پذیر است. کارمندان، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی صحبت میکنند؛ انجمن میتواند مترجمی برای سایر زبان ها فراهم‌ کند. اگر اولین تماس به زبان آلمانی، انگلیسی یا فرانسوی امکان پذیر نیست، کسانی که به دنبال مشاوره هستند میتوانند یک ایمیل با زبان و جزئیات تماس مورد نظر ارسال کنند.
زنان به زنان کمک می کنند یک انجمن غیرانتفاعی است که در سال ۱۹۸۰ تأسیس شد و حامی پناهگاه زنان مستقل در توبینگن است. همچنین یک مرکز مشاوره برای قربانیان خشونت خانگی، مشاوره آنلاین و یک نقطه تماس برای زنانی که خشونت جنسی را تجربه می کنند، ارائه می دهد.
این سازمان بر اساس استانداردهای مرکز اطلاعات مرکزی پناهگاه های زنان مستقل (ZIF) و انجمن فدرالمشاوره زنان و تماس های اضطراری (bff) کار می کند.

tun22111401

www.tuenews.de

Neckarbrücke mit Bepflanzung. tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elysian.

001640

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html