ادغام و سکه های باستانی

محقق سکه توبینگن، اشتفان کرمنیچک، در سال ۲۰۲۱ شروع به انتشار متون در مورد سکه های باستانی در تونیوز اینترنشنال کرد. از آن زمان، ۹ مقاله منتشر شده است که هر کدام به زبانهای آلمانی، انگلیسی، عربی، فارسی و تا حدی اوکراینی هستند. تیم تحریریه در تونیوز اینترنشنال ترجمه و پشتیبانی روزنامه نگاری را انجام داد. چهار مقاله منتشر شده به زبان عربی به تنهایی در سال ۲۰۲۱ با حدود ۷۴۰۰۰ بازدید و نسخه فارسی با حدود ۵۰۰۰۰ بازدید سطح بسیار بالایی از توجه را به خود جلب کردند. مقاله در مورد چهار دراخمی از آنتیوخوس اول از سلوکیه در دجله پیشتاز بود. شاید محبوبیت آن مربوط به داستان عاشقانه ای از دوران باستان باشد که به تصویر می کشد. به نظر می‌رسد سکه‌ها از نظر مادی و طراحی سطح، دسترسی به زندگی مردم باستانی را فراهم می‌کنند که کیفیت انسانی آن‌ها هنوز هم طنین‌انداز است. بارها و بارها، مکان‌ها و شرایطی که سکه‌ها آشکار می‌کنند، به کانون رویدادهای مهاجرت کنونی تبدیل شدند. نویسنده اصلی اشتفان کرمنیچک درباره یک سکه از شهر غزه در سال ۲۰۲۱ یا یک سکه از افغانستان در سال ۲۰۲۱ صحبت کرده است. مجموعه مقالات مربوط به ادغام و سکه های باستانی نمونه ای عالی از همکاری بین تونیوز اینترنشنال و دانشگاه توبینگن است که پروفسور استفان کرمنیچک در موسسه باستان شناسی کلاسیک آن به عنوان یک مدرس خصوصی تدریس می کند و مرکز کار سکه شناسی و مجموعه آن را او سرپرستی می کند

Rückseite einer der vorgestellten Münzen: Zeus sitzend mit Zepter in der linken Hand und kranztragender Nike in seiner ausgestreckten rechten Hand. Foto: Stefan Krmnicek, Universität Tübingen.

tun24020702

www.tuenews.de

Voderseite einer der vorgestellten Münzen: Gestaffelte Büsten der Kleopatra Thea, drapiert, mit Stephane, Diadem, Schleier und Ohrring, und des Antiochos VIII. mit Diadem. Foto: Stefan Krmnicek, Universität Tübingen.

002316

002317

 

 

 

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html