پیشنهاد بزرگ: کتابخانه شهر توبینگن

بعد از یادگیری آلمانی، کار، برای بی حوصله‌گی چه باید کرد؟ این سوالی است که بسیاری از مهاجران پس از نقل مكان به شهر جدید از خود می پرسند. تونیوز اینترنشنال چند فعالیت و رویداد رایگان را درتوبینگن گردآوری کرده است. در کتابخانه شهر توبینگن
(Nonnengasse 19)
میتوانید روزنامه و مجلات بخوانید و کتاب و دی وی دی قرض بگیرید. کتابخانه شهرداری همچنین کتابهایی را برای کودکان و بزرگسالان به زبانهای خارجی ارائه می دهد. کتاب های دو زبانه به زبان های عربی، اوکراینی، انگلیسی، فرانسوی و روسی موجود است. کتاب های جداگانه به زبان فارسی نیز یافت می شود. اطلاعات از مشاوران در طبقه اول در دسترس است. این کتابخانه همچنین به اینترنت رایگان دسترسی دارد. علاوه بر این، لغت نامه های اوکراینی-آلمانی و کتاب های کودکان به زبان اوکراینی را میتوان در آنجا به امانت گرفت. برای امانت گرفتن کتاب به کارت کتابخانه نیاز دارید. دارندگان بونوس کارت منطقه میتوانند آن را به صورت رایگان در کتابخانه صادر کنند. اطلاعات بیشتر درباره کتابخانه:
http://www.tuebingen.de/stadtbuecherei/
پنجشنبه‌ها ساعت ۷ بعد از ظهر همه برای یک بازی رومیزی گرد هم می آیند. شرکت کنندگان همچنین میتوانند بازی های خود را بیاورند. به گفته این وبسایت، کسانی که آلمانی را روان صحبت نمی کنند همیشه با بازیکنانی که انگلیسی صحبت می کنند ملاقات خواهند کرد. شرکت رایگان است و نیازی به ثبت نام نیست. اطلاعات دیگر:
www.spieletrefftuebingen.wordpress.com
علاوه بر این، علاقه مندان به بازی که با پى اس ٥ و
(Nintendo Switch)
سروکار دارند هر شنبه اول ماه در کتابخانه ملاقات می کنند. بازیکنان با هم بازی های جدید را آزمایش می کنند و مسابقات را سازماندهی میکنند. ثبت نام قبلی لازم نیست. جلسات بعدی در تاریخ ۳ ژوئن و ۱ ژوئیه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۴ بعد ازظهر می باشد و ورود رایگان است.

tun23050903

www.tuenews.de

Stadtbücherei Tübingen: Hier gibt es Medien und „nachhaltige Dinge“. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.

001939

 

 

 

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html