زمان تعطیلات وقت سفر است: نکات مفید از وزارت خارجه فدرال برای همه مقاصد سفر

تعطیلات مدرسه برای بسیاری از افراد زمان سفر است. برای همه مقاصد مسافرتی خارجی، وبسایتهای وزارت امور خارجه فدرال، وزارت امور خارجه آلمان، اطلاعات مهمی در مورد مواردی که هنگام برنامه ریزی سفرهای خارج از کشور باید در نظر بگیرید، ارائه میدهند.
اطلاعاتی وجود دارد، به عنوان مثال، در مورد مقررات هنگام ورود، مدارک مورد نیاز سفر، اینکه آیا ممکن است نیاز به درخواست ویزا باشد و از کجا میتوان آن را دریافت کرد. مقررات گمرکی برای کالاها و اشیایی که به همراه دارید و همچنین مقررات مربوط به ورود خودرو به کشور توضیح داده شده است. یک فصل مهم مراقبت های بهداشتی و پزشکی در مقصد سفر را پوشش می دهد، به عنوان مثال، چه واکسیناسیون هایی را باید انجام دهید، برای چه خطرات سلامتی باید آماده باشید و مراقبتهای پزشکی در صورت بیماری چگونه به نظر می رسد.
در ابتدای اطلاعات یادداشت هایی در مورد وضعیت امنیتی در مقصد سفر، اینکه آیا تظاهرات یا درگیری باید انتظار داشت، و چه اشکال تروریسم یا جنایت ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد، وجود دارد. خطر دستگیری های خودسرانه، به عنوان مثال در ترکیه یا فدراسیون روسیه، نیز اشاره شده است. وزارت خارجه فدرال همچنین نسبت به سفر به مناطق خاصی از یک کشور، مانند مناطقی که با درگیری های مسلحانه هم مرز هستند، هشدار می دهد. در نهایت، اطلاعات کلی در مورد طبیعت، آب و هوا، ترافیک و زیرساخت ها و توصیه هایی برای رفتار، به عنوان مثال در سواحل یا برای عکس گرفتن در کشور وجود دارد. وزارت خارجه فدرال همچنین بروزرسانی‌های مداوم را انجام می‌دهد و بنابراین به موقعیت‌های فاجعه‌باری مانند آتش ‌سوزی جنگل‌ها در یونان و سایر کشورها یا اختلافات سیاسی داخلی مانند در حال حاضر در کنیا یا سنگال واکنش نشان می‌دهد. در وبسایت: اطلاعات سفر و ایمنی برای کشور سفر خود – وزارت خارجه (auswaertiges-amt.de)
میتوانید کشور سفر مورد نظر خود را وارد کنید و سپس اطلاعاتی در
مورد این کشور دریافت خواهید کرد.

tun23072901

www.tuenews.de

Flugzeuge am Stuttgarter Flughafen. Foto: tünews INTERNATIONAL / Mostafa Elyasian.
002073

TÜNEWS INTERNATIONAL

Related posts

Contact Us

Magazine Html